معرفی
با توجه به آهنگ رشد سریع تکنولوژی و علم در جهان ، شاید نیاز باشد کشور ما تفکری نو و جدی ای را در این زمینه داشته باشد . در65 سال گذشته بازاریابی از حالت محصول محور (نسل اول بازاریابی) به مشتری مداری (نسل دوم بازاریابی) حرکت کرد که مشتری را فردی با تصمیمات عقلانی و موجودیتی مادی می دید ، تغییر نموده و امروزه شاهد آن هستیم که بازاریابی بار دیگر در پاسخ به محیط در حال تغییر، در حال تحول است.
کتاب حاضر می تواند مورد استفاده طیف وسیعی از علاقمندان و دانش پژوهان ، استادان ، دانشجویان مدیران و کارشناسان در عرصه های بازاریابی و بازرگانی باشد . این کتاب درحقیقت اولین کتابی است که با موضوع ارزش محوری مقوله بازاریابی را بررسی مینماید.
این کتاب در انتشارات شاپرک سرخ و در سایز وزیری و با نویسندگی آقای کاوس سرفلاح منتشر گردیده است.
ای ککتاب با شماره شابک 9-071-463-600-978 در سامانه کتابخانه ی ملی ایران ثبت گردیده است.