کتابفروشی هانی

مرکز فروش کتابهای انتشارات شاپرک سرخ

بازاریابی ارزش محور

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است

خرید کالا
شناسه‌ی کالا
بازاریابی ارزش محور
۱۵۰,۰۰۰
۰%
۱۵۰,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

با توجه به آهنگ رشد  سریع تکنولوژی و علم در جهان ، شاید نیاز باشد کشور ما تفکری نو و جدی ای را در این زمینه داشته باشد . در65 سال گذشته بازاریابی از حالت محصول محور (نسل اول بازاریابی) به مشتری مداری (نسل دوم بازاریابی) حرکت کرد که مشتری را فردی با تصمیمات عقلانی و موجودیتی مادی  می دید ، تغییر نموده و امروزه شاهد آن هستیم که بازاریابی بار دیگر در پاسخ به محیط در حال تغییر، در حال تحول است.

   کتاب حاضر می تواند مورد استفاده طیف وسیعی از علاقمندان و دانش پژوهان ، استادان ، دانشجویان مدیران و کارشناسان در عرصه های بازاریابی و بازرگانی باشد . این کتاب درحقیقت اولین کتابی است که با موضوع ارزش محوری مقوله بازاریابی را بررسی مینماید.

این کتاب در انتشارات شاپرک سرخ و در سایز وزیری و با نویسندگی آقای کاوس سرفلاح منتشر گردیده است.

ای ککتاب با شماره شابک 9-071-463-600-978 در سامانه کتابخانه ی ملی ایران ثبت گردیده است.

انتشارات شاپرک سرخ

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
بازاریابی ارزش محور
۱۵۰,۰۰۰
۰%
۱۵۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید